• INSTYTUT PRACY I EDUKACJI

Fundacja powstała pod koniec 2015 roku i zrzesza osoby, które wcześniej działały w innych organizacjach na Śląsku. Współpracuje z dużą grupą  wolontariuszy - są to studenci i doktoranci związani z Uniwersytetem Śląskim mieszkający w różnych miastach województwa śląskiego. Więcej o działalności IPiE. 

  • DZIAŁANIA

Główne działania Fundacji skupiają się na podejmowaniu działań mających na celu poprawę sytuacji rynkowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Instytut zrzesza osoby pracujące społecznie od dawna, dobrze znające specyfikę pracy w trzecim sektorze i współpracy międzynarodowej. 

SZKOLENIE "SKUTECZNY MARKETING ORAZ E-COMMERCE W PIGUŁCE"

  • Szkolenie skierowane dla małych i średnich przedsiębiorstw, chcących podnieść bądź nabyć kompetencje w zakresie marketingu oraz e-commerce.

  • Ramowy program usługi

Podczas 16 h szkolenia uczestnik nauczy się:
- tworzyć sklep internetowy od podstaw
- operować zaagadnieniami marketingu w sieci
- tworzyć kampanie internetowe
- pozyskiwać klientów 
- tworzyć wartość marki 
- analizować rynek by dotrzeć do odpowiedniego targetu klientów
- skutecznego email marketingu
- chronienia danych przedsiębiorstwa w sieci
- jakich błędów unikać by działalność miała od początku szanse powodzenia

 

  • Temat zajęć

1. Jak skutecznie chronić dane przedsiębiorstwa w sieci. RODO obowiązki przy prowadzeniu strony (3 godziny). 
2. Facebook - jak skutecznie i efektywnie tworzyć kampanie reklamowe. Dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Relacja klienta ze sklepem; jak je pielęgnować i co zrobić by przynosiły sprzedaż. Tworzenie wartościowych treści czy jednak wrzucanie zdjęć z krótkim opisem - co wybrać? (5 godzin). 
3. Wybór kanału sprzedaży dostosowany do uczestników. Założenie własnego sklepu oraz co zrobić by wykorzystać jego potencjał. Planowanie oraz rozpoczęcie sprzedaży online. Skuteczne zarządzanie marketingiem; jak wykorzystywać dostępne narzędzia (5 godzin).
4. Narzędzia cyfrowego marketingu, co warto a czego lepiej nie robić. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Zdjęcia produktowe - dlaczego nie warto brać gotowców oraz na co zwrócić uwagę przy robieniu ich (3 godziny). 

 

  • Efekty uczenia się

Uczestnik po szkoleniu nabędzie kompetencje w zakresie:

1. wyboru kanału sprzedaży oraz  planowania i zarządzania marketingowego
2. zakładania własnego sklepu krok po kroku oraz najlepiej wykorzystać jego możliwości
3. możliwości facebooka - jak dobrać odpowiednią grupę docelową w social mediach. 
4. jak obsługiwać i tworzyć kampanie reklamowe w social mediach
5. tworzenia relacji klienta ze sklepem 
6. pisania wartościowych treści by przyciągnąć klienta
7. skutecznego e-mail marketingu
8. ochrony danych przedsiębiorstwa w sieci
9. docierania do wybranego targetu klientów
10. cyfrowego marketingu kanałami: poczty eletornicznej, mediami społecznościowymi, treściami oraz SEO (optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych)
11. planowania procesu sprzedaży online
12. budowania zaufania oraz pozytywnego wizerunku w oczach klientów

 

  • Data realizacji

15.06.2020 - 31.10.2020

 

  • Adres realizacji usługi

ul. o. J. Siemińskiego 22, 44-100 Gliwice, woj. śląskie 

Szkolenie poprowadzi

Specjalista ds. kampanii promocyjnych Klastra Innowacji Społecznych. Z wykształcenia specjalista ds. komunikacji wizualnej w biznesie. Zdobywała doświadczenie w agencji marketingu internetowego jako copywriter i specjalista ds. komunikacji w mediach. Od roku koordynator projektów w Klastrze Innowacji Społecznych i specjalista ds. komunikacji i marketingu organizacji. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach kierunku Komunikacja wizualna i narracja. Trener szkoleniowy w projekcie "Śląska Młodzież Solidarna w Działaniu". Odpowiada za działania marketingowe w Restauracji Ormiańskiej i Gliwickich Delikatesów.